Sidospår tipsar: Nicola Yoon – Idag är allt

När CC-knappen syns kan du själv välja textning.

Sidospårs boktrailer om Nicola Yoon bok Idag är allt (Bonnier Carlsen, 2017).

Natasha tror på vetenskap och fakta. Inte på ödet eller på drömmar. När hon träffar Daniel i New York väntar hon på att samma kväll bli utvisad tillsammans med sin familj. Att bli förälskad i Daniel är inte ett alternativ. Daniel har alltid varit en duktig elev och gjort vad det har förväntats av honom. Han är ingen poet eller drömmare. Men när han ser Natascha så förändras allt. Något i flickan får Daniel att tro att ödet har en exceptionell berättelse för dem. Varje ögonblick i livet har lett fram till just den här stunden. Framför dem finns miljoner olika framtider: vilken av dem förverkligas?

Mer information:
Nicola Yoon i Sidospår
Boken i Sidospår

iMovie-video: Katja Kyllönen
Vinjett: Panu Somerma
Produktion: Sidospår och Bibliotekskanalen – Biblioteken.fi, 2019

Delning och inbäddningskod

Om du klickar på -symbolen som finns uppe till höger i programmet hittar du knappar för att dela programmet samt en inbäddningskod . Om du kopierar och klistrar in koden på din egen sida, syns programmet där.

Taggar