Christina Haapala & Anna Söderström: Aikuisten kirjareppu 2018 – Finlandssvensk litteratur

Livestream-inspelning av presentationen ”Finlandssvensk litteratur” som hålls av specialbibliotekarierna Christina Haapala och Anna Söderström från Helsingfors stadsbibliotek.
Fortbildningsdagen Aikuisten kirjareppu 2018 hölls i Maija-salen i centrumbiblioteket Ode i Helsingfors 13.2.2019. Under fortbildningsdagen presenterades litteratur för vuxna från år 2018, allt från skönlitteratur till facklitteratur. Fortbildningen ordnades av Sedu – seudullinen koulutusryhmä.

Mer information:
Alla presentationer från fortbildningsdagen Aikuisten kirjareppu 2018

Streaming: Panu Somerma och Mikko Helander
Producent: Riitta Taarasti
Produktion: Bibliotekskanalen – Biblioteken.fi, 2019

Delning och inbäddningskod

Om du klickar på -symbolen som finns uppe till höger i programmet hittar du knappar för att dela programmet samt en inbäddningskod . Om du kopierar och klistrar in koden på din egen sida, syns programmet där.

Programmet på kartan

Taggar