Miten Kirjasto kaikille -projekti on otettu vastaan?

Celia-kirjasto antoi asiakkailleen mahdollisuuden lähettää kysymyksiä liittyen valtakunnalliseen Kirjasto kaikille -hankkeeseen. Tässä äänimuotoisessa infopaketissa he vastaavat näihin kysymyksiin. Mukana on myös paljon yleistä tietoa projektista ja siihen liittyvistä käytännön kokemuksista Espoon kaupunginkirjastossa, jossa uusi palvelu on otettu ilolla vastaan.

Kirjasto kaikille -projekti syvensi Celian ja yleisten kirjastojen yhteistyötä. Projekti käynnistyi lokakuussa 2013 ja päättyi vuoden 2015 lopussa. Tavoitteena on palvella lukemisesteisiä asiakkaita aikaisempaa paremmin. Projektin puitteissa uutta äänikirjapalvelua lukemisesteisille kehitettiin pilottikirjastoissa ympäri Suomen ja palvelu avattiin asiakkaille syksyllä 2014.

Lisätietoa:
Kirjasto kaikille -hankkeeseen liittyviä ohjelmia Kirjastokaistalla
Kirjasto kaikille Celian sivuilla

Asiantuntijat: Rauha Maarno, Kirjasto kaikille -projektipäällikkö / Celia-kirjasto & Jaakko Tiinanen, projektisuunnittelija / Espoon kaupunginkirjasto
Haastattelija: Tanja Määttänen, viestintäasiantuntija / Celia-kirjasto
Tuotanto: Celia-kirjasto ja Näkövammaisten keskusliitto

Sharing and embed code

Ohjelman oikean yläkulman -kuvakkeesta löydät painikkeet jakamiseen sekä embed-koodin. Kun kopiot ja liität koodin sivuillesi, saat ohjelman näkymään siellä.