Kirjoitin tämän Sinulle – Jarkko Martikainen ja Laura Moisio livenä

Tiistai-iltana 17.5. on luvassa mielenkiintoinen klubi, jota voi seurata niin keikkapaikalta kuin vaikkapa kotisohvalta Yle Areenasta ja Kirjastokaistalta. Toukokuinen ilta tuo Jarkko Martikaisen ja Laura Moision keikalle Kansallisteatterin Lavaklubille. Kirjoitin tämän Sinulle -klubilla kuullaan Martikaisen ja Moision biisejä akustisesti ja keskustellaan lyriikoista, kirjoittamisesta ja kirjoista eikä kirjastojakaan unohdeta. Maksuttomalla ja kaikille avoimella klubilla muusikoiden kanssa keskustelee toimittaja Marko Gustafsson Yleltä.

Kirjoitin tämän Sinulle
Jarkko Martikainen ja Laura Moisio akustisesti livenä Kansallisteatterin Lavaklubilla

Aika: tiistai 17.5.2016 klo 19.30 – 21.30
Paikka: Kansallisteatterin Lavaklubi, Läntinen Teatterikuja 1, Helsinki
Järjestäjät: Helsingin kaupunginkirjaston keskustakirjasto, Kirjastokaista, Lavaklubi ja Yle

Etkoille Kirjasto 10:iin!
Ennen Kirjoitin tämän Sinulle –klubia etkopaikkavinkkinä Kirjasto 10. Helsingin kirjastot yhdessä Harri Hertellin kanssa kutsuvat sinut keväällä 2016 lavarunouden äärelle Kirjasto Open Mic –tapahtumaan. Olet sitten ensikertalainen tai kokenut esiintyjä, kirjasto on paikkasi kuulla tuoretta sanataidetta rennon ilmapiirin vallitessa. Kirjasto Open Micissä emme tunne kielirajoituksia, joten iltojen aikana tulemme kuulemaan sanataidetta useilla eri kielillä! Kirjasto 10 tiistaina 17.5. klo 18.00 -19.30.

Kuvat:
Jarkko Martikainen (c) Olli Häkkinen