Karoline Berg: Landskap i förändring – Uppsökande verksamhet vid Helsingfors stadsbibliotek

Livestream-inspelning från Tillgänglighet landar på biblioteken seminarium. I den här presentationen talar bibliotekschef Karoline Berg från Helsingfors stadsbibliotek under rubriken ”Landskap i förändring – Uppsökande verksamhet vid Helsingfors stadsbibliotek”.

Projektet Tillgänglighet landar på biblioteken erbjöd utbildning kring aktuella frågor i Mika Waltari -salen på Tölö bibliotek 23.11.2017. Projektet ägs av Helsingfors stadsbibliotek och stöds av undervisnings- och kulturministeriet. Dagens moderator var bibliotekschef Karoline Berg.

Mer:
Alla presentationerna från seminariet

Bildmix, kamera och klipp: Mikko Helander
Producent: Riitta Taarasti
Produktion: Bibliotekskanalen – Biblioteken.fi, 2017

Delning och inbäddningskod

Om du klickar på -symbolen som finns uppe till höger i programmet hittar du knappar för att dela programmet samt en inbäddningskod . Om du kopierar och klistrar in koden på din egen sida, syns programmet där.

Programmet på kartan

Taggar