Bokkarusellen 2023, dag 3: Avslutande diskussion om böcker för vuxna

När CC-knappen syns kan du själv välja textning.

Livestream-inspelning av den avslutande diskussionen på Bokkarusellens 2023 tredje dag, den 26 januari. Dagens tema var böcker för vuxna. På den här videon kan du lyssna på en diskussion om böcker för vuxna med Louise Agnesdotter från Borgå stadsbibliotek, Mikaela Byskata-Ahlskog från Karleby stadsbibliotek och Gunnar Högnäs från Åbo stadsbibliotek.

“Bokkarusellen 2023” hölls den 24-26 januari 2023. Bibliotekspersonal från olika delar av Svenskfinland bokpratar om böcker som utkommit år 2022.

Bokkarusellen arrangerades av Svenska samarbetsgruppen för utvecklingsuppdrag ÅKE (Borgå, Helsingfors, Vasa och Åbo stadsbibliotek samt Regionförvaltningsverket) i samarbete med Kirjastokaista – Bibliotekskanalen och Erte (Det riksomfattande specialuppdraget som främjar barn och ungas läsande och läskunnighet).

Alla videor från Bokkarusellen 2023
Alla videor från Bokkarusellen 2022
I Boksampo kan du läsa mer om böckerna
Lubu-sidor på Biblioteken.fi

Live-stream: Mikko Helander och Joonas Nevalainen
Grafik: Mikko Helander
Producent: Riitta Taarasti
Produktion: Bibliotekskanalen (Kirjastokaista), 2023

Delning och inbäddningskod

Om du klickar på -symbolen som finns uppe till höger i programmet hittar du knappar för att dela programmet samt en inbäddningskod . Om du kopierar och klistrar in koden på din egen sida, syns programmet där.

Programmet på kartan

Taggar