Maria Pakkala: Lukutottumukset arabiankelisissä maissa

Livestream-tallenne ”Monikulttuurisuus ja kirjastopalvelut maahanmuuttajille” -koulutuspäivästä. Videossa arabiankielen tutkija ja kääntäjä Maria Pakkalan esitys ”Lukutottumukset arabiankelisissä maissa: kotimaiset ja käännetyt kirjat”.

Koulutuspäivän järjesti Etelä-Suomen aluehallintovirasto yhteistyössä Suomen kirjastoseuran ja Kirjastokaistan kanssa. Erityisesti yleisten kirjastojen työntekijöille suunnatun koulutuspäivän teemana oli monikulttuurisuus ja kirjastopalvelut maahanmuuttajille. Koulutus pidettiin 18.4.2016 Pasilan kirjaston auditoriossa Helsingissä.

Maria Pakkala Helsingin yliopiston sivuilla

Kuvaus: Mikko Helander