Nuorten netinkäyttö – yhdessä parempi Internet

Valtakunnallista Mediataitoviikkoa vietetään 10.-16.2.2014. Mediataitoviikko kytkeytyy osaksi kansainvälistä Safer Internet Dayta, jota vietetään tiistaina 11.2. Vuonna 2014 Mediataitoviikon pääteema on Yhdessä parempi Internet.

Kirjastokaistan tuottamassa nuorten netinkäyttöohjelmassa nuoret ja nuorten vanhemmat vastaavat kysymyksiin netinkäytöstä ja siitä keskustelemisesta yhdessä vanhempien kanssa. Nuorten vastaukset on kuvattu RuutiExpossa, joka keräsi yli 4500 nuorta Helsingin kaupungintalolle 8.11.2013. Aikuisten kommentit on kuvattu Pasilan asemalla 21.11.2013.

Lisätietoa:
Mediataitoviikko
Safer Internet Day

Löydät tämän videon myös Kirjastokaistan YouTube-sivulta:
YouTube-video

Toimittaja: Riitta Taarasti