Nykarleby stadsbiblioteks boktips: Kerstin Lundberg Hahn – Pojken från längesen

Youtube-videornas textningsknapp blir synlig då du startar videon.

Nykarleby stadsbiblioteks boktrailer om boken Pojken från längesen av Kerstin Lundberg Hahn (Rabén & Sjögren, 2017).

Det var knäpptyst. Jag backade ett steg och drog till mig kudden. Gångjärnen gnällde och sedan såg jag handen som tryckte upp dörren. En smal, genomskinlig hand var det, som satt på en smal genomskinlig arm, som satt på en smal, nästan genomskinlig pojke.

När Tove möter den mystiske, halvt genomskinlige pojken är det början på en omtumlande resa genom tid och rum. Hennes tillvaro vänds upp och ner när han visar henne sin hemlighet.

Kerstin Lundberg Hahn är tillbaka med en finstämd, spännande berättelse med trådar långt bak i tiden. Illustrationer av Elisabeth Widmark.
(Rabén & Sjögren)

Om Pojken från längesen i Boksampo
Alla Nykarleby stadsbiblioteks boktrailers

Produktion: Nykarleby Stadsbibliotek

Delning och inbäddningskod

Om du klickar på -symbolen som finns uppe till höger i programmet hittar du knappar för att dela programmet samt en inbäddningskod . Om du kopierar och klistrar in koden på din egen sida, syns programmet där.

Taggar