Merja Kauppinen: Onnistuneen kohtaamisen resepti

Kirjastovirkailija ja yhteisöpedagogi Merja Kauppinen Hämeenlinnan kaupunginkirjastosta pitää esityksen ”Onnistuneen kohtaamisen resepti”. Kauppinen piti esityksen lasten- ja nuortenkirjastotyön täydennyskoulutus Lukulysteillä. Lukulystit järjestettiin etäseurattavana 11.5.2023. Aiheena kevään 2023 Lukulysteillä oli ”Nuoria kirjastossa – eväitä onnistuneeseen kohtaamiseen”.

Kauppinen puhuu nuorista kirjaston asiakasryhmänä, matalan kynnyksen keinoista arkiseen kohtaamistyöhön sekä menetelmistä, tapahtumista ja yhteistyökuvioista. Esityksen lopuksi näistä koostuu onnistuneen kohtaamisen resepti.

Seinäjoen kaupunginkirjaston lasten ja nuorten lukemista edistävien kirjastopalvelujen valtakunnallisen erityistehtävän järjestämän koulutuspäivän esitykset lähetetiin suorana Espoon Lippulaivan kirjastosta.

Lisätiedot:
Koulutuspäivän kaikki esitykset