Liisa Saavalainen & Anni Tormas: Asiakaspalvelu edelleen kirjastotyön ytimessä

Livestream-tallenne, jossa kirjasto- ja tietopalvelualan tradenomi Liisa Saavalainen ja kirjastonhoitaja Anni Tormas Euran kirjasto- ja tietopalveluista keskustelevat aiheesta ”Palvelua ihmiseltä ihmiselle – Asiakaspalvelu edelleen kirjastotyön ytimessä” Kirjastopäivillä 2019. Keskustelu liittyy Kirjastopäivillä pidettyyn Kirjastoseuran Asiakaspalvelutyöryhmä ammattitapaamiseen.

Kirjastokaista osallistui Kirjastopäiville tuottamalla haastatteluja 5.6. suoralähetyksenä. Tällä Kirjastoseura ja Kirjastokaista halusivat tarjota pieniä paloja Kirjastopäivien tunnelmaa ja teemoja myös heille, jotka eivät päässeet osallistumaan Kirjastopäiville paikan päällä.

Suomen kirjastoseuran järjestämät valtakunnalliset kirjastopäivät on Suomen suurin kirjastoalan tapahtuma. Kirjastopäiviä vietetään joka toinen vuosi. Vuoden 2019 Kirjastopäivät pidettiin Helsingin Kulttuuritalolla 5.-7.6. Kirjastopäivät kokoavat kirjastoammattilaiset eri puolilta maata keskustelemaan ja tapaamaan kollegoita.

Kaikki Kirjastopäivien 2019 haastatteluvideot
Kirjastopäivät 2019 Kirjastoseuran sivuilla