Kaikkien yhteinen eKirjasto – aina mukana, aina auki

Olisiko juuri nyt sopiva hetki lukea, katsoa tai kuunnella? Tartu puhelimeen tai vaikkapa tablettiin ja viihdy eKirjastossa silloin kun sinulle sopii. Sieltä löydät kirjoja, lehtiä, elokuvia, videoita, musiikkia sekä verkkokursseja. Nyt kaikki yhdestä paikasta – eKirjastosta. Palvelu toimii laitteesta riippumatta ja vaikka ulkomailla. Tarvitset vain kirjastokortin.

eKirjasto on sivusto yleisten kirjastojen e-aineistoihin. Aineistoa voit etsiä aihepiireittäin, asiasanoilla tai vapaasanahaulla. Osa eKirjaston aineistosta on vapaata verkkoaineistoa ja osa sellaista, että lukemiseen tarvitset kirjastokortin ja siihen liittyvän PIN-koodin. eKirjasto on osa Kirjastot.fi-palveluita.

eKirjasto
Kysy kirjastonhoitajalta: E-kirjat, niiden lainaaminen ja lukeminen

Videon tuotanto: KMG