Tre frågor om bibliotek – Kjell Westö

Författaren Kjell Westö berättar i Bibliotekskanalens (Kirjastokaista) ”Tre frågor om bibliotek” -serie om sitt barndomsbibliotek, sitt senaste biblioteksbesök och beskriver biblioteket med tre ord.

Kirjastokaistan tuottama ”Kolme kysymystä kirjastosta” -sarja ottaa nyt uuden askelen. Suosittuun sarjaan ryhdytään tuottamaan myös ruotsinkielisiä osia. Tapaamme sarjassa julkisuudesta tuttuja henkilöitä. Pyydämme heitä kertomaan heidän lapsuutensa kirjastosta, edellisestä kirjastokäynnistä ja kuvailemaan kolmella sanalla kirjastoa. Ensimmäisessä ruotsiksi tuotetussa osassa vieraanamme on Kjell Westö. ”Det fanns år då jag praktiskt taget bodde där”, säger Kjell Westö om sin barndoms bibliotek. Sarjan ruotsinkieliset osat tekstitetään ruotsiksi ja suomeksi (cc-painike videon alareunassa).

Se också:
Kjell Westö i Boksampo
Kolme kysymystä kirjastosta –sarja (på finska)

Intervjuare: Anna-Maria Malm
Film: Panu Somerma och Mikko Helander
Klipp: Panu Somerma
Grafik: Mikko Helander
Musiik: ”The Professor’s Lab” by Christian Bjoerklund (https://freemusicarchive.org/music/Christian_Bjoerklund/)
Producent: Riitta Taarasti
Produktion: Bibliotekskanalen – Biblioteken.fi, 2018