Sanni Grahn-Laasonen, Tuukka Kotti ja Magdalena Hai Lukuliike-tapahtumassa

Livestream-tallenne Lukuliike koulussa -tapahtumasta Forssaan Feeniks-urheilutalosta 29.3.2019 klo 11-12. Opetusministeri Sanni Grahn-Laasonen kertoi tilaisuuden alussa lukemisharrastuksestaan Kuhalan koululaisille. Tapahtumassa esiintyivät koripalloilija, Suomen maajoukkue Susijengissä pelaava Tuukka Kotti, joka on aloittanut uransa Forssan Koripojista sekä tähtikirjailija Magdalena Hai. He kertoivat lukemisen merkityksestä omaan työhönsä ja elämäänsä sekä vastasivat oppilaiden kysymyksiin. Tilaisuuden avasi äidinkielenopettaja Anna-Stiina Tuomisto ja juontajana toimi Lukuliike koulussa -hankkeen tuottaja Petra Forstén. Kirjastokaista oli paikalla suoralähettämässä tilaisuuden.

Lukuliike koulussa innostaa oppilaita lukemaan ympäri Suomen. Tavoitteena on, että lukuvuoden päättyessä Suomessa ei ole yhtään lukematonta lasta!

Lukuliike koulussa -kampanja
Kirjastokaista mukana Lukuliike koulussa -kampanjassa
Kansallisen lukutaitofoorumin tulosten tiedote OKM:n sivuilla

Stream: Panu Somerma ja Mikko Helander