Samuli Putro palkittiin kirjaston monipuolisimpana asiakkaana

Narinkkatorilla Helsingin kaupunginkirjaston 150-vuotisjuhlissa ja Suomen kirjastoseuran 100-vuotisjuhlissa 8.2.2010 palkittiin monipuolinen kirjaston asiakas, musiikintekijä, aktiivinen ja uusia asioita kokeileva Samuli Putro. Valinnan teki Narinkkaraati eli Kirjasto goes camping -työryhmä. Samuli Putro on positiivisella tavalla ravistellut, tuulettanut ja edistänyt käsitystä siitä, mitä kaikkea asiakas voi kirjastossa tehdä, toteaa raati palkitsemisperusteluissaan.

Lisätietoa:
Helsingin kaupunginkirjaston kotisivut
Helmet-sivusto
Suomen kirjastoseuran kotisivut
Helsingin kaupunginkirjasto 150 v. ja Suomen kirjastoseuran 100 v. -videot

Tuotanto: Helsingin kaupunginkirjaston ja Kirjastokaistan pilottivaiheen yhteistuotantoa
Kuvaus ja editointi: Tuomas Lipponen
Kuvauspäivä: 8.2.2010