Riitta Aromäki: Lukuvuosi 2021 – Rotu!

Kirjastonhoitaja Riitta Aromäki Tampereen kaupunginkirjastosta pitää esityksen ”Rotu!” Esitys on osa 10.12.2021 Tampereen Metson Lehmus-salissa järjestettyä ”Lukuvuosi 2021 – Poimintoja aikuisten kirjallisuudesta” -koulutuspäivää. Tilaisuuden järjesti Tampereen kaupunginkirjasto. Tampereen kaupunginkirjastolla on alueellinen kehittämistehtävä Pirkanmaan ja Keski-Suomen alueella.

Tampereen pääkirjasto Metson tietopalveluosaston kirjastonhoitajat esittelivät koulutuspäivässä nostoja kuluvan vuoden aikuisten kirjallisuudesta. Puheenvuoroihin on valittu sisältöjä ja aineistoja laajasti tieto- ja kaunokirjallisuudesta, erilaisia genrejä ja esimerkiksi sarjakuvia unohtamatta. Kirjallisuuden ajankohtaisten ilmiöiden nostaminen on päivän keskiössä ja esitellyt sisällöt auttavat toimimaan kirjaston asiakaspalvelussa. Päivä on suunnattu kaikille asiakaspalvelutyötä tekeville kirjastolaisille ja se järjestetään nyt neljättä kertaa.

Koulutuspäivän kaikki videot
Kirjalista (pdf)
Tampereen AKE: akepike.fi

Lisää kirjavinkkaukseen liittyviä koulutusvideoita Tampereelta:
Kirjakutsut 2021
Irjan päivän kirjakutsut 2020