Monikielinen kirjasto esittää: Nasima Razmyar Maailma kylässä -festareilla

Monikielinen kirjasto oli paikalla, kun Nasima Razmyar esiintyi Maailma kylässä -festareilla Helsingin Rautateintorin Amazon-lavalla 27.5.2018. Ohjelmanumeron teemana oli kirjaston merkitys vieraskielisen väestön kotoutumiseen ja oman äidinkielisen aineiston saatavuuteen. Apulaispormestari Nasima Razmyar kertoi omakohtaisiin kokemuksiin perustuen, mikä merkitys kirjastoilla on ollut hänelle uuteen kotimaahan muuton jälkeen ja millä keinoin maahanmuuttajataustaisia nuoria saadaan innostettua kirjastojen käyttäjiksi. Nasima Razmyaria haastatteli kirjailija Riina Katajavuori.

Maailma kylässä
Monikielinen kirjasto