EKOPOP! Ekologisen ja onnellisen elämän opas

Kiinnostaako ekologinen ja onnellinen elämä? Tom Henriksson ja Leo Stranius kertoivat uutuuskirjastaan ”EKOPOP! Ekologisen ja onnellisen elämän opas” toukokuussa 2011 Helsingissä Vallilan kirjastossa, joka palkittiin hiljattain Ekokompassi-todistuksella ympäristötyöstä. Raikas elämäntapaopas haastaa ajattelemaan uudella tavalla – ekologinen elämäntapa on paitsi järkivalinta, myös erinomainen keino kestävän onnellisuuden tavoitteluun. Kirja tarjoaa valikoiman konkreettisia neuvoja, joiden avulla jokainen meistä voi elää ympäristöystävällisesti ja tulla samalla onnellisemmaksi. Haastamalla itsensä ja lukijat järjestämään elämänsä uudella, ekologisella tavalla kirjoittajat etsivät vastausta ympäristöliikkeen polttavimpaan kysymykseen: Mitä olisi ekopop, innostava ja helppo ratkaisu ekologiseen elämään aivan jokaiselle?

Vallilan kirjastossa järjestetyssä tilaisuudessa Tom Henrikssonia ja Leo Straniusta haastattelivat Vallilan kirjaston johtaja Harri Sahavirta sekä ekotukiyhteyshenkilö Leila Sonkkanen.

Lisätietoa:
Tietoa teoksesta Leo Straniuksen blogissa