Lukukoira Sylvi ja Koko kansa lukee – Hela folket läser 2017

Vloggaava lukukoira Sylvi on mukana kirjastojen Koko kansa lukee -kampanjassa. Oletko sinä lukenut e-kirjaa?

Koko kansa lukee – Hela folket läser 6.-26.2.2017, kun kirjastot, Otava, Tammi ja Schildts & Söderströms tuovat e-lukemisen helppouden kaikkien ulottuville. Kampanjassa ovat mukana lastenkirjoina Paula Norosen Supermarsu palaa tulevaisuuteen sekä Malin Klingenbergin ja Joanna Vikström Eklövin Den falska Bernice -teokset. Saat ne luettavaksi rajattomasti e-kirjastossa eli näitä e-kirjoja pääsee lukemaan vaikkapa koko luokka yhtä aikaa.

Kirjoja voi lukea helposti Ellibs-käyttöliittymässä samaan tapaan kuin avaisi nettisivun tai ne voi ladata omalle tietokoneelle, tabletille tai älypuhelimelle. Laina-ajoista ei tarvitse huolehtia, sillä kirjat palautuvat automaattisesti laina-ajan päätyttyä.

Kampanjakirjat löytyvät helmikuussa osoitteesta ekirjasto.kirjastot.fi, joka on yleisten kirjastojen yhteinen e-kirjasto. E-kirjastosta löytyy myös muuta luettavaa, katseltavaa ja kuunneltavaa.

Kirjan lainaamiseen tarvitaan vain paikallisen, oman kirjaston kirjastokortti, verkkoyhteys ja lukemiseen soveltuva laite. Kirjat ovat lainattavissa koko kampanjan ajan 6.-26.2.2017.

Teokset eKirjastossa:
Paula Noronen: Supermarsu palaa tulevaisuuteen

Katso ja lue lisää:
Tietoa Koko kansa lukee -kampanjasta Kirjastot.fi:ssä
Aiempien vuosien kampanjavideot
Lukukoira Sylvin kaikki videot
Lukukoira Sylvin Kuono kirjassa -blogi
Lukukoira Sylvin videot YouTubessa
Lukukoira Sylvin videot Vimeossa

Löydät tämän videon myös muista Kirjastokaistan kanavista:
Facebook-video

Käsikirjoitus: Liisa Rossi