Heidi Huovinen: Palvelumuotoilu valjastaa asukkaat mukaan ideoimaan

Oppiva kirjasto -verkoston, Mikkelin kirjastojen ja Itä-Suomen aluehallintoviraston järjestämässä Avarasti ajattelemaan! – palvelumuotoilu kehittämisen apuna koulutuspäivässä kuultiin Mikkelin kaupungin palvelumuotoilija Heidi Huovisen esitys siitä, kuinka ottaa kaupunkilaiset mukaan palveluiden ideointiin ja suunnitteluun. Hän kertoi Mikkelin kaupungin Lupaus 2016 -ohjelmasta ja siihen liittyneestä kaupunkilaisten osallistamisesta. Lupaus 2016 -ohjelmaan liittyy palveluiden uudistamista, muuttamista ja digitalisointia.

Oppiva kirjasto wiki
Avarasti ajattelemaan! Palvelumuotoilu kehittämisen apuna

Kuvaus ja editointi: Ilkka Sihvonen, opiskelija, Sähkö- ja informaatiotekniikan laitos, Mikkelin ammattikorkeakoulu