TIETOKIRJA.FI – Poliittinen puhe – pientä rajaa!

Livestream-tallenne, jossa Juha Herkman, Jussi Pakkasvirta ja Laura Saarikoski keskustelevat Tietokirjafestivaali TIETOKIRJA.FI:ssä aiheesta ”Poliittinen puhe – pientä rajaa!” Haastattelijana toimii Tapio Pajunen.

Tietokirjafestivaali TIETOKIRJA.FI järjestettiin 28.-29.8.2019 Tieteiden talolla Helsingissä. Tietokirjallisuuden suurtapahtuman teemana oli ”Rikottuja rajoja”, ja mukana oli yli sata esiintyjää. Tapahtumassa kuultiin erilaisia paneelikeskusteluja ja haastatteluja mm. faktan ja fiktion rajankäynnistä, rakoilevasta Euroopasta, fysiikan lakien rajallisuudesta, poliittisen puheen rajoista, median murroksesta, fyysisistä rajoista ja #metoosta, arjen ilmastoteoista, työelämästä, urheilusta tietokirjoissa ja kansallisten kuvien rikkomisesta. TIETOKIRJA.FI on Tietokirjaviikon päätapahtuma. Festivaali järjestettiin seitsemättä kertaa. Kirjastokaista oli paikalla lähettämässä suorana ensimmäisen festivaalipäivän esitykset pääsalista.

Kaikki Tietokirjallisuusfestivaalilta lähetetyt esitykset
Tietokirjallisuusfestivaali TIETOKIRJA.FI