Suvi Sivulainen ja Virva Nousiainen-Hiiiri: Yleisten kirjastojen yhteisen e-kirjaston kehittämishanke

Projektipäällikkö Suvi Sivulainen Yleisten kirjastojen digimediahankeesta ja puheenjohtaja Virva Nousiainen-Hiiri Yleisten kirjastojen konsortiosta pitävät esityksen ”Yleisten kirjastojen yhteisen e-kirjaston kehittämishanke”. Esitys on osa yleisten kirjastojen konsortion Hankintapäivää 2021. Hankintapäivä järjestettiin vallitsevan koronatilanteen vuoksi hybriditapahtumana 8.12.2021. Paikalla ei ollut lainkaan yleisöä, ja osa puhuista saapui paikan päälle Helsingin keskustakirjasto Oodiin ja osa piti esityksensä etänä.

Yleisten kirjastojen konsortio järjestää vuosittain Yleisten kirjastojen henkilöstölle suunnatun Hankintapäivän, jossa käsitellään ajankohtaisia hankkeita ja kirjastojen aineistokilpailutuksia.

Lisätiedot:
Yleisten kirjastojen yhteisen e-kirjaston kehittämishanke
Hankintapäivän 2021 kaikki esitykset
Hankintapäivän 2020 kaikki esitykset