Sivupiiri vinkkaa: Sarah Crossan – Kuunnousu

Sivupiirin Henriika vinkkaa erilaisia nuortenkirjoja. Lukuvinkkinä Sarah Crossanin Kuunnousu (Kustantamo S&S, 2020). Kirjan on suomentanut Kaisa Kattelus. Mukana vinkkivideoilla on myös Henriikan Astrid-koira.

Seitsemäntoistavuotias Joe ei ole nähnyt veljeään kymmeneen vuoteen. Ei Ed varsinaisesti häipynyt. Se oli rajumpi juttu. Ed on telkien takana ja odottaa kuolemantuomiota. Nyt Edin teloituspäivämäärä on määrätty, ja aika käy vähiin. Joe tahtoo viettää viimeiset viikot veljensä kanssa. Viis siitä, mitä muut ajattelevat, ja riippumatta siitä oliko Ed syyllinen siihen rikokseen, josta hänet tuomittiin. Onko sillä loppujen lopuksi edes väliä? (Lähde: Kustantamo S&S)

Teos Sivupiirissä
Lisää Sivupiirin vinkkivideoita

Löydät tämän videon myös:
Sivupiirin Instagramista
Kirjastokaistan Facebookista