Silvia Modig: Kirjasto kaupungin vetovoimatekijänä

Livestream-tallenne, jossa Kirjastoseuran puheenjohtaja Silvia Modig on haastattelussa Kirjastopäivillä 2019. Viestinnän suunnittelija Päivi Litmanen-Peitsala Helsingin kaupunginkirjaston Valtakunnallisista kehittämispalveluista haastattelee Modigia hänen Kirjastopäivillä pitämänsä esityksen ”Kirjasto kaupungin vetovoimatekijänä” tiimoilta.

Kirjastokaista osallistui Kirjastopäiville tuottamalla haastatteluja 5.6. suoralähetyksenä. Tällä Kirjastoseura ja Kirjastokaista halusivat tarjota pieniä paloja Kirjastopäivien tunnelmaa ja teemoja myös heille, jotka eivät päässeet osallistumaan Kirjastopäiville paikan päällä.

Suomen kirjastoseuran järjestämät valtakunnalliset kirjastopäivät on Suomen suurin kirjastoalan tapahtuma. Kirjastopäiviä vietetään joka toinen vuosi. Vuoden 2019 Kirjastopäivät pidettiin Helsingin Kulttuuritalolla 5.-7.6. Kirjastopäivät kokoavat kirjastoammattilaiset eri puolilta maata keskustelemaan ja tapaamaan kollegoita.

Kaikki Kirjastopäivien 2019 haastatteluvideot
Kirjastopäivät 2019 Kirjastoseuran sivuilla