Sari Virta: Sote-uudistus OKM:n hallinnonalan näkökulmasta

Ylitarkastaja Sari Virta opetus- ja kulttuuriministeriöstä pitää esityksen ”Sote-uudistus OKM:n hallinnonalan näkökulmasta”. Esitys on osa AVI Kirjastotoimen 23.3.2022 järjestämää ”Sote-uudistus on täällä – onko kirjastosi valmiina” -webinaaria. Esityksen jälkeen tilaisuuden juontaja, ylitarkastaja Marko Ojala Etelä-Suomen aluehallintovirastosta keskustelee Sari Virran kanssa ja käy läpi chatin kautta tulleita kysymyksiä ja kommentteja.

Tiedätkö, mikä sote-uudistus on? Tiedätkö, mitä sote-uudistus tarkoittaa kirjastoille? Tiedätkö, miten sote-uudistus vaikuttaa hyvinvointityöhön? AVI Kirjastotoimen järjestämässä koulutuksessa pyrittiin löytämään vastauksia näihin kysymyksiin. ”Sote-uudistus on täällä – onko kirjastosi valmiina” -webinaarissa oli puhumassa useita asiantuntijoita opetus- ja kulttuuriministeriöstä, Terveyden ja hyvinvoinnin laitokselta ja Kuntaliitosta. Lisäksi mukana oli esimerkkejä kirjastojen näkökulmasta. Tilaisuuden juontajana toimi ylitarkastaja Marko Ojala Etelä-Suomen aluehallintovirastosta.

Kaikki Sote-uudistus on täällä -webinaari esitykset
Tietoa sote-uudistuksesta