Sana on vapaa? -seminaarin loppukeskustelu

Livestream-tallenne Turun kirjamessuilla järjestetystä Sana on vapaa? -seminaarista 2.10.2015. Tallenteessa on Raision kirjasto- ja kulttuuritoimenjohtaja Tiina Salon vetämä loppukeskustelu. Seminaarin avasi kirjastonhoitaja, ohjelmapäällikkö emeritus Kari J. Kettula. Luennoitsijoina seminaarissa olivat vapaa toimittaja, tietokirjailija Hanna Nikkanen, nykykulttuurin tutkija Tuija Saresma sekä toimittaja, tietokirjailija Ville Hänninen.

Varsinais-Suomen yleisten kirjastojen ja Kirjastot.fi:n järjestämä sananvapauden rajoja kartoittava seminaari oli suunnattu kirjasto-, informaatio- ja media-aloilla työskenteleville, alan opiskelijoille ja kaikille kiinnostuneille.

Kuvamiksaaja: Panu Somerma
Kuvaus ja äänet: Mikko Helander