Rauha Maarno: Askeleen lähempänä kansainvälisyyttä – tietoa apurahoista ja rahoituskanavista

Rauha Maarno Suomen kirjastoseurasta pitää esityksen ”Askeleen lähempänä kansainvälisyyttä – tietoa apurahoista ja rahoituskanavista”. Esitys on osa Kirjastoseuran 16.6.2021 järjestämää ”Kansainvälisyys ja kirjastot” -webinaaria.

Kansainvälinen toiminta avaa uusia mahdollisuuksia, kasvattaa ymmärrystä sekä lisää yhteistyötä ja oppimismahdollisuuksia yli rajojen. Joskus kansainvälinen verkostoituminen voi tuntua myös haastavalta, ja kalliilta. Kansainvälisyys ja kirjastot -webinaari tarjoaa konkreettisia vinkkejä, inspiroivia tarinoita sekä oivaltavia tuloksia kansainvälisestä hankkeesta. Mukana myös puheenvuoro IFLA:n toiminnasta.

Kirjastoseura järjestää yhteistyössä Kirjastokaistan kanssa kolmen jakson mittaisen webinaarisarjan kevään 2021 aikana. Webinaarien sisällöllisestä suunnittelusta vastasi Kirjastoseuran tuottaja Pirjo Soininen. Tässä kolmannessa webinaarissa puhuivat Rauha Maarnon lisäksi Catharina Isberg Helsingborgin kaupunginkirjastosta, Minna von Zansen Celiasta sekä Tuomo Mannonen Suomen kirjastoseurasta.

Kirjastoseuran verkkosivut
Kaikki Kansainvälisyys ja kirjastot -webinaarin suomenkieliset esitykset