PiKe-webinaari #4: Mitä lukisin? – Palvelu suosittelee sähköpostitse

Livestream-tallenne, jossa projektisuunnittelija Salla Hyökki kertoo Mitä lukisin? -verkkopalvelun käyttöönotosta, vastaamiseen liittyvistä työkäytännöistä ja lukuoppaiden kokemuksista.

Tampereen kaupunginkirjastossa avattiin kesäkuussa 2016 Mitä lukisin? -verkkopalvelu, jossa kirjaston henkilökunta antaa asiakkaille sähköpostitse lukuvinkkejä. Asiakas voi jättää toiveen lukuvinkeistä verkkolomakkeella, minkä jälkeen hän saa kahden viikon kuluessa viisi¬-kymmenen suositusta sisältävän listan omaan sähköpostiinsa. Lukusuosituksia antavat lukuoppaat, jotka ovat Tampereen kaupunginkirjaston henkilökuntaa.

Video on tuotu Kirjastokaistalle Pirkanmaan ja Keski-Suomen kirjastojen alueelliselle kehittämistehtävän, PiKen kirjastoklubin YouTube-kanavalta.

Lisätiedot:
Piki: Innostu lukemaan
Tampereen AKE: akepike.fi
PiKen kirjastoklubin YouTube-kanava

Videon tuotanto: Tampereen kaupunginkirjasto, alueellinen kehittämistehtävä