Olli-Pekka Leskinen: Hanselin palvelut yleisille kirjastoille

Yhteistyö- ja kehittämispäällikkö Olli-Pekka Leskinen Hanselista pitää esityksen ”Hanselin palvelut yleisille kirjastoille”. Esitys on osa Yleisten kirjastojen konsortion Hankintapäivää 2022, joka järjestettiin Pasilan kirjaston auditoriossa 30.11.2022. Leskisen esityksen lopuksi päivän juontajana toimiva suunnittelija Marja Hjelt Yleisten kirjastojen konsortiosta käy läpi chatin kautta sekä paikalla olevalta yleisöltä tulleita kysymyksiä.

Hansel palvelee hankinta-asioissa julkishallintoa. Hanselin palveluihin kuuluvat yhteishankintasopimukset sekä asiantuntija-apu kilpailuttamiseen ja hankintojen kehittämiseen.

Lisätiedot:
Hanselin kotisivut