Minna Männikkö: Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan eKirjasto

Livestream-tallenne, jossa alueellinen kirjastopalvelupäällikkö Minna Männikkö Oulun kaupunginkirjastosta pitää esityksen ”Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan eKirjasto”. Esitys on osa Yhteiseen e-kirjastoon? -koulutuspäivää, joka pidettiin Pasilan kirjastossa Helsingissä 18.9.2019.

Yleisten kirjastojen konsortio järjestämän koulutuspäivän aiheena oli valtakunnallinen yhteinen e-kirjasto eri näkökulmista. Mitä hyötyä yhteisestä kokoelmasta olisi? Mitkä puolestaan ovat sen haasteet? Päivän päätti monialainen keskustelupaneeli, jossa osallistujat toivat oman näkemyksensä e-kirjoihin ja niiden kirjastojakeluun.

Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan eKirjasto
Yleisten kirjastojen konsortio Kirjastot.fi-sivustolla