Mikko Nykänen: Ratkaisuja ja keinoja nuorten työntekijöiden tukemiseen

Erikoistutkija Mikko Nykänen Työterveyslaitokselta pitää esityksen ”Ratkaisuja ja keinoja nuorten työntekijöiden tukemiseen”. Esitys on osa 19.4.2023 järjestettyä ”Työpaikkana kirjasto: nuorten työntekijöiden näkemyksiä kirjastotyöstä” -webinaaria.

Aluehallintovirastot (AVI) ja Helsingin kaupunginkirjaston valtakunnalliset kehittämispalvelut (VAKE) järjestivät yhteistyössä webinaarin, jonka keskiössä oli kirjastotyö nuorten kirjastolaisten näkökulmasta. Päivän aikana kuultiin mm. nuorten työntekijöiden ajatuksia kirjastotyöstä paneelikeskustelujen merkeissä.

Webinaarin kaikki esitykset
Tietoja tutkimuksesta