Mika Kähkönen: Jokakirjastolaisen sotakirjat (Jokakirjastolaisen aineistotieto)

Youtube-videoiden tekstityspainikkeen saat esille käynnistämällä videon.

Teams-tallenne, jossa kirjastonhoitaja Mika Kähkönen Imatran kaupunginkirjastosta pitää esityksen ”Jokakirjastolaisen sotakirjat”. Esitys on osa Lahden AKEn “Jokakirjastolaisen aineistotieto” -webinaarisarjaa. Mika Kähkönen esittelee 17.3.2022 pidetyssä webinaarissa sotakirjallisuuden klassikoita, ilmiöitä ja mielenkiintoisimpia uutuuksia niin tieto- kuin kaunokirjallisuudenkin puolelta.

“Jokakirjastolaisen aineistotieto” -webinaarisarjan tarkoituksena on tarjota katsauksia kirjaston eri aineistolajeihin ja käytännönläheisiä vinkkejä kirjaston asiakaspalvelussa hyödynnettäväksi.

Video on tuotu Kirjastokaistalle Lahden AKE:n YouTube-kanavalta.

Jokakirjastolaisen aineistotieto -webinaarisarja
Tietoa koulutuksesta