Matti Järvinen: Jännitystä moneen makuun (Jokakirjastolaisen aineistotieto)

Youtube-videoiden tekstityspainikkeen saat esille käynnistämällä videon.

Teams-tallenne, jossa kustantaja ja kirjavinkkari Matti Järvinen Helsingin kaupunginkirjastosta pitää esityksen ”Jännitystä moneen makuun”. Esitys on osa Lahden AKEn “Jokakirjastolaisen aineistotieto” -webinaarisarjaa. Tässä sarjan ensimmäisessä, 15.2.2022 pidetyssä webinaarissa Matti Järvinen tarjoilee katsauksen dekkarikirjallisuuden ajankohtaisiin ilmiöihin ja erilaisiin alalajeihin. Koulutuksen painopiste on kotimaisessa dekkarikirjallisuudessa, mutta mukana on myös käännöskirjallisuuden helmiä.

“Jokakirjastolaisen aineistotieto” -webinaarisarjan tarkoituksena on tarjota katsauksia kirjaston eri aineistolajeihin ja käytännönläheisiä vinkkejä kirjaston asiakaspalvelussa hyödynnettäväksi.

Video on tuotu Kirjastokaistalle Lahden AKE:n YouTube-kanavalta.

Jokakirjastolaisen aineistotieto -webinaarisarja
Tietoa koulutuksesta