Matti Järvinen: Aikuisten kirjareppu 2019 – Jännärit ja kauhu

Livestream-tallenne, jossa Matti Järvinen esittelee jännäreitä ja kauhukirjallisuutta vuodelta 2019. Esitys pidettiin Aikuisten kirjareppu 2019 -koulutuspäivässä Maunulan kirjastossa Helsingissä 27.2.2020. Helmet-kirjastojen koulutuksessa esiteltiin aikuisten kirjauutuuksia vuodelta 2019.

Helmet-kirjastojen Aikuisten kirjareppu järjestettiin toista kertaa. Se täydentää jo perinteeksi muodostuneita Lasten ja nuorten kirjareppu -koulutuksia. Koulutuksessa esitellään kirjallisuuden satoa vuodelta 2019 kaunokirjallisuudesta tietokirjallisuuteen. Koulutuksen järjestä Helmet-kirjastojen seudullinen koulutusryhmä.

Aikuisten kirjareppu 2019 -koulutuspäivän kaikki esitykset
Koulutuksessa esiteltävä aineisto