Marja Huuhtanen: Lahden terveiset – Parasta palvelua omatoimisesti -hankkeen päätöswebinaari

Marja Huuhtanen Lahden kaupunginkirjastosta pitää Lahden puheenvuoron 25.5.2021 ”Parasta palvelua omatoimisesti” -hankkeen päätöswebinaarissa. Marja Huuhtanen kertoo näkemyksiään omatoimisuudesta palveluna, asiakkaiden osallistamisesta ja kumppanuksien luomisesta hankkeessa mukanaolon kokemusten pohjalta.

Webinaarissa koottiin hankkeen kokemuksia, esiteltiin asiakasosallistamisen kokemuksia ympäri Suomea sekä pohdittiin tulevaisuuden kehitystyön mahdollisuuksia.

Parasta palvelua omatoimisesti -hanke kehitti omatoimikirjastoja yhdessä asiakkaiden kanssa Espoossa, Tampereella ja Lahdessa.

Lisätiedot:
Webinaarin kaikki esitykset
Artikkeli hankkeesta AVIn sivuilla
Parasta palvelua omatoimisesti -ohjekirja (pdf)

Stream: Panu Somerma, Mikko Helander ja Joonas Nevalainen
Tuotanto: Kirjastokaista – Kirjastot.fi, 2021