Marja Hjeltin e-kirjan peruskoulutus osa 4/4

Informaatikko Marja Hjeltin e-kirjan peruskoulutuksen tavoitteena on tarjota perustietoa sähkökirjoista. Koulutus antaa valmiuksia ymmärtää erilaisia e-kirjapalveluja ja niiden erityispiirteitä. Koulutus on tarkoitettu kaikille henkilöille, jotka toimivat asiakaspalvelussa ja haluavat parantaa tietämystään sähkökirjoista.
Koulutus on kuvattu Pasilan kirjaston auditoriossa Helsingissä 27.2.2013. Koulutus on jaettu videoina neljään osaan. Tässä neljännessä osassa perehdytään e-kirjan lukutapoihin, lataamiseen ja pilvilukemiseen, e-kirjan kirjastokäytön rajoitteisiin sekä e-kirjamarkkinoihin ja -politiikkaan.

Lisätietoa:
Sähköiset sisällöt yleisiin kirjastoihin -hanke