Marja Hjelt: E-aineistojen status ja tulevaisuus valtakunnallisella tasolla

Suunnittelija Marja Hjelt Yleisten kirjastojen konsortiosta pitää esityksen ”E-aineistojen status ja tulevaisuus valtakunnallisella tasolla”. Esitys on osa Suomen kirjastoseuran 29.4.2020 järjestämää Kirjastojen tulevaisuus -webinaaria. Webinaarin aiheina olivat kirjastojen avautuminen poikkeusolojen jälkeen, e-aineistojen tulevaisuus ja poikkeusolojen luovat vuorovaikutustaidot. Webinaarin sisällöllisestä suunnittelusta vastasi Kirjastoseuran tuottaja Pirjo Soininen. Katsojilla oli mahdollisuus nostaa webinaarissa esille kysymyksiä chatillä. Jokaisen esityksen jälkeen saimme kuulla vastaukset muutamiin kysymyksiin.

Webinaarin järjestivät yhteistyössä Suomen kirjastoseura ja Kirjastokaista.

Webinaari Suomen kirjastoseuran sivuilla
Webinaarin kaikki esitykset