Madventures Riku ja Tunna kertovat kirjoistaan

Lainan päivä 8.2. on kirjastojen kampanjapäivä, jota on vietetty Suomen kirjastoseuran aloitteesta vuodesta 1984. Jälleen tänä vuonna kirjastot yhteistyökumppaneineen järjestivät kosolti ohjelmaa kirjastoissa ympäri maan. Kontulan kirjasto Helsingissä sai Lainan päivänä 2011 vieraikseen Madventures-seikkailijat Riku Rantalan ja Tuomas ’Tunna’ Milonoffin.

Riku ja Tunna kertoivat kirjastoon saapuneelle ihailijajoukolleen mm. mistä innostus matkailuun sai alkunsa sekä kirjaston roolista matkavalmisteluissa. Riku ja Tunna ovat paitsi reppureissaajia, myös kirjailijoita. He kertoivatkin Kontulan kirjastossa kirjoistaan Mad Cook – Kulinaristinen seikkailukirja (WSOY, Johnny Kniga Kustannus, 2010) sekä Madventures – Kansainvälisen seikkailijan opas (WSOY, Johnny Kniga Kustannus, 2007).

Lisätietoa:
Madventures.tv