Osa 6: Mistä te tiedätte missä kirjan paikka on, kun niitä on niin paljon?

Aivi ja Riitta kiertelevät Lahden pääkirjastossa. Yhtäkkiä he muistavat, että olihan heillä asiaakin kirjastoon, heidän piti nimittäin lainata lemmikkikirjoja. Lastenosastolle saapuessaan he huomaavat, että hyllyjä on niin paljon, etteivät lemmikkikirjat löydy ihan helposti. Mistä henkilökunta mahtaa tietää niiden paikat? Onneksi Suvi saadaan apuun näyttämään missä lemmikkikirjat ovat ja kertomaan mistä henkilökunta tietää mihin mikin kirja kuuluu.
Kurkistus kulisseihin on Kirjastokaistan ja Lahden kaupunginkirjaston yhteistyönä tuotettu ohjelmasarja.

Katso myös:
Lahden kaupunginkirjaston kotisivut