Kirjastopuolueen Kirjasto on kunnan sydän -paneeli

Livestream-tallenne Turun kirjamessujen yhteydessä 30.9.2016 pidetystä Kirjastopuolueen ”Kirjasto on kunnan sydän” -paneelikeskustelusta.

Aiheita paneelissa olivat kirjastojen merkitys kunnan asukkaille sekä kirjastojen rahoitus ja asema uudessa tulevaisuuden sivistyskunnassa. Mukana keskustelemassa olivat Turun kulttuurilautakunnan puheenjohtaja Maija Perho (kok.), kulttuurilautakunnan jäsen Esa Silander (sd.), Varsinais-Suomen piirin vpj Anna Sirkiä (kesk.) ja Turun kaupunginvaltuuston jäsen Roda Hassan (vihr.). Keskustelun veti Kirjastoseuran puheenjohtaja Jukka Relander. Ennen paneelia oli vuorossa kirjastojen tosiystävän, kirjailija Siri Kolun puhe ja Turun kaupunginkirjaston tiiminvetäjä Juha Mannisen puhe kirjaston arjesta työntekijän näkökulmasta.

Suomen kirjastoseura
Kirjastopuolue