Kirjastojen tulevaisuus on digissä – Kohti yhden luukun e-kirjastoa -seminaari, osa 1: sidosryhmien ja käyttäjien tarpeet

Millaisia kirjastot ovat 20 vuoden päästä? Entä miten niiden e-palveluja voisi parantaa jo nyt? Yleisten kirjastojen digitaalisen median palvelukonseptihankkeen seminaarissa käydään lävitse hankkeen päätulokset, joita esittelee koko hankkeen toteuttanut asiantuntijatiimi. Seminaaritallenteen ensimmäisessä osassa käsitellään erityisesti erilaisia käyttäjänäkökulmia ja sidosryhmätarpeita.

Etätapahtuman ohjelma 28.4.2021 klo 10–10.55:

• 10.00–10.05: Alkusanat: Suvi Sivulainen, projektipäällikkö
  • 10.05–10.20: Kohti hybridilisenssiä? Kirja-alan yhteistyö ja lisenssimallit: Kristiina Markkula, kirja- ja kustannusalan ja digitaalisen liiketoiminnan konsultti
  • 10.20–10.35: Käyttäjätarpeita kartoittamassa – osallistamisen tulokset: Joakim Schonert, johtava muotoilija, Futurice Oy
  • 10.35–10.55: Tähtäimessä tasapaino – palvelukonseptin muotoilu: Tommi Rissanen, KTT, liiketoimintamallit, DMF Business Oy

Lisätiedot:
Tapahtuman tiedot hankkeen sivuilla