Kirja, joka kolahti: Tuija Lehtinen – sara@crazymail.com

Kirja, joka kolahti -lukuvinkkinä Tuija Lehtisen sara@crazymail.com. Lukuvinkin antaa Vera Horn. Lukuvinkki on kuvattu marraskuussa 2015 Kallion kirjastossa Helsingissä. Tuija Lehtisen railakkaan romaanin punkkarityttö Sara vaihtaa rooleja kuin paitoja, muttei tunnu löytävän sopivaa. Vasta netissä surfaillessa hänelle valkenee, ettei hänen ole pakko ujuttautua vain yhteen rooliin (Otava).

Tämä lukuvinkkivideo on julkaistu myös Kirjojen Suomi -ohjelmakokonaisuudessa Yle Areenassa.

Kaikki Kirja, joka kolahti -lukuvinkit
Lukuvinkki Yle Areenassa
Ruotsinkieliset Favoritboken-lukuvinkit
Teos Kirjasampo.fi:ssä
Teos Otavan sivuilla
Tietoa Kirja, joka kolahti -sarjasta

Kuvaajat: Panu Somerma ja Mikko Helander
Editoija: Panu Somerma
Tuotanto: Kirjastokaista, 2017

2 kommenttia

1. Anna-Kaisa Sjölund

Video olisi hyvä hyödynnättäessä augmentoinnissa, mutta sen lataaminen on tehty mahdottomaksi. Miksi? Pienillä kirjastoilla ei ole resursseja videotuotantoon ja tämäkin on jaettu avoimesti???

• Riitta Taarasti

Kaikkia Kirjastokaistan tuottamia videoita saa jakaa vapaasti somessa, upottaa näkymään omille sivuille ja näyttää tilaisuuksissa ja oppitunneilla. Kirjastokaistan tuotanto pohjaa nimenomaan siihen, että ohjelmat tehdään yhteiseen käyttöön. Ohjeet jakamiseen ja upottamiseen löytyvän jokaisen videon yhteydestä ja meiltä voi kysellä aina lisätietoja.

Riitta Taarasti
      toimittaja, tuottaja