Kari Pohjola: Omatoimikirjastosta monitoimikirjastoksi

Kari Pohjola Turun kaupunginkirjastosta pitää puheenvuoron ”Omatoimikirjastosta monitoimikirjastoksi” 25.5.2021 ”Parasta palvelua omatoimisesti” -hankkeen päätöswebinaarissa. Kari Pohjola puhuu osuudessaan Turun kokemuksista ja selvitystyöstä omatoimikirjastojen roolista.

Webinaarissa koottiin hankkeen kokemuksia, esiteltiin asiakasosallistamisen kokemuksia ympäri Suomea sekä pohdittiin tulevaisuuden kehitystyön mahdollisuuksia.

Parasta palvelua omatoimisesti -hanke kehitti omatoimikirjastoja yhdessä asiakkaiden kanssa Espoossa, Tampereella ja Lahdessa.

Lisätiedot:
Webinaarin kaikki esitykset
Artikkeli hankkeesta AVIn sivuilla
Parasta palvelua omatoimisesti -ohjekirja (pdf)

Stream: Panu Somerma, Mikko Helander ja Joonas Nevalainen
Tuotanto: Kirjastokaista – Kirjastot.fi, 2021