Kalle Hakkola ja Mari Ahokoivu: Sanni ja Joonas – Kotimaisen lasten sarjakuvan tekeminen

Käsikirjoittaja Kalle Hakkola ja sarjakuvataiteilija Mari Ahokoivu pitävät esityksen ”Sanni ja Joonas: Kotimaisen lasten sarjakuvan tekeminen”. Esitys on osa ”Lasten ja nuorten sarjakuva – tänään ja huomenna” -webinaaria, jonka Lastenkirjainstituutti ja Suomen kirjastomuseo järjestävät 7.10.2021. Webinaarin ohjelmassa kuultiin ohjeistusta sarjakuvatyöpajan pitämiseen, tietoa sarjakuvan tiestä kirjastoihin, sarjakuvavinkkausta ja sarjakuvan tekijöiden puheenvuoro.

Miehen ja naisen kasvot. Molemmilla on mikrofonikuulokkeet.

Seminaarin kaikki esitykset
Lastenkirjainstituutin verkkosivut