Juli-Anna Aerila: Sytytä lukukipinä – käytäntöjä lasten lukuharrastuksen edistämiseksi

Juli-Anna Aerila pitää esityksen ”Sytytä lukukipinä – käytäntöjä lasten lukuharrastuksen edistämiseksi”. Juli-Anna Aerila on yliopistonlehtori, KT, dos. Turun yliopistossa. Hän on mukana useissa lukemista edistävissä hankkeissa. Esitys on osa Lukulystit / Läsfest -webinaaria, joka järjestettiin 25.-26.11.2020. Webnaarin esitykset pitävät sisällään niin lukemisen teoriaa kuin innostavia hankkeita ja käytäntöjäkin. Webinaarin ensimmäinen päivä oli suomenkielinen ja toinen ruotsinkielinen. Seminaarin järjesti Seinäjoen kaupunginkirjasto, jolla on lasten ja nuorten lukemista edistävien kirjastopalvelujen valtakunnallinen erityistehtävä.

Lisätiedot:
Juli-Anna Aerila Turun yliopiston sivuilla