Jari Koskelainen: Omatoimijärjestelmät – Mitä uutta?

Livestream-tallenne, jossa myyntipäällikkö Jari Koskelainen, Bibliotheca, pitää esityksen ”Omatoimijärjestelmät – Mitä uutta?” Esitys on osa aluehallintoviraston ”Aukiolosta yhteisöllisyyteen – ajankohtaista omatoimikirjastoista” -koulutuspäivää, joka järjestettiin Sokos Hotelli Pasilassa 31.10.2019.

Mitä muuta omatoimikirjasto on kuin tila, joka on pidempään käytössä? Millaisia omatoimikirjastoihin liittyviä hankkeita kirjastoilla on? Miten turvallisuusasiat pitää järjestää? Mitä nuoret haluavat (omatoimi)kirjastolta? Mitä aluehallintoviraston kirjastotoimen kysely kertoo omatoimikirjastoista? Millainen on laitevalmistajien tarjonta? Päivän aikana tarkasteltiin omatoimikirjastoja eri näkökulmista. Koulutuspäivän juontajana toimi Päivi Jokitalo.

Koulutuspäivän kaikki esitykset

Stream: Panu Somerma ja Mikko Helander