Ilkka Turunen: Kysymmekö oikeita kysymyksiä?

Livestream-tallenne, jossa Team Finland Knowledge –lähettiläs Ilkka Turunen, UM, pitää esityksen ”Kysymmekö oikeita kysymyksiä?” Ilkka Turunen kertoo esityksessään, miten Yhdysvalloissa puhutaan lukemisesta, tarinoista ja kirjoista. Turunen kertoo myös Yhdysvalloissa kohtaamastaan kiinnostuksesta ja arvostuksesta suomalaista koulujärjestelmää kohtaan. Esitys on osa opetus- ja kulttuuriministeriön lukutaitoseminaaria ”Sillat voitetaan kulkemalla niitten ylitse”, joka järjestettiin Turun kirjamessuilla 4.10.2019.

Lukutaitoseminaarin kohderyhmänä olivat oppilaat, opettajat, kirjastoammattilaiset, varhaiskasvattajat, vanhemmat, kasvuyhteisöt, eri kieliryhmät ja tukea vaativat lukijat. Seminaarin juontajana toimi kulttuuriasiainneuvos Leena Aaltonen okm:stä.

Lukutaitoseminaarin ohjelma
Seminaarin kaikki esitykset