Aura Nurmi, Elsa Tölli, Juho Kuusi & lavarunous

Livestream-tallenne Vuosaaren kirjastossa Helsingissä 17.4.2018 järjestetystä Lukuviikon yleisötilaisuudesta. Miltä lavarunous näyttää ja kuulostaa ja miten sitä voi itse luoda? Kolme kiitettyä lavarunouden ammattilaista, Aura Nurmi, Elsa Tölli ja Juho Kuusi, esittävät parhaita paloja tuotannostaan. Esitysten tyyli vaihtelee puhutusta runoudesta rap-henkiseen riimittelyyn. Lisäksi kuullaan rentoa puhetta lajista nimeltä lavarunous: mitä se on, miksi se kiinnostaa ja kuinka jokainen voi sanoittaa oman tarinansa runouden avulla – iästä riippumatta.
Tilaisuuden järjestivät yhdessä Lukukeskusen kanssa Helsinki Poetry Connection ja Vuosaaren kirjasto.

Lukukeskuksen Lukuviikko-sivut
Lukuviikko-videoita Kirjastokaistalla