Ari Wahlsten ja Juha Hurme haastattelevat toisiaan uutuuskirjoistaan

Kaksi kevään uutuuskirjaa, Ari Wahlstenin Jobikirja ja Juha Hurmeen Nyljetyt ajatukset, olivat esittelyssä Kallion kirjastossa 25.3.2014. Kirjailijat haastattelivat toisiaan uutuuskirjoistaan. Kallion kirjaston kirjastonjohtaja Kirsti Tuominen avasi tilaisuuden.

Juha Hurmeen Nyljetyt ajatukset (Teos, 2014) on jännittävä kertomus rohkeiden sankarien henkeäsalpaavasta retkestä, jossa ei tapahdu mitään. Pinta on tyyni, mutta sen alla kuohuu. Syvyyksien hirviöt eivät ikinä lepää. Kirja käy myös pätevästä ja koetellusta retkioppaasta soudettaessa Turun saaristosta Oulun edustoille.

Ari Wahlstenin Jobikirja (Gummerus, 2014) on roisilla huumorilla ryyditetty veijariromaani. Se on omintakeinen kasvukertomus Kallion kundi Aaron Waldenista ja hänen värikkäästä työhistoriastaan. Raskas työ vaatii raskaat huvit, joten viihdykettä tarjoavat viina ja ystävät sekä lukuisa määrä säihkyviä sääripareja.

Ari Wahlsten Gummeruksen sivuilla
Juha Hurme Teoksen sivuilla
Ari Wahlsten Kirjasampo.fi:ssä
Juha Hurme Kirjasampo.fi:ssä