Antti Virrankoski: Tietopalvelun kasvava merkitys avoimen demokratian kannalta

Eduskunnan kirjaston kirjastonjohtajana työskentelevä Antti Virrankoski puhuu tietopalvelun kasvavasta merkityksestä avoimen demokratian kannalta sekä kirjastolaisten, viranomaisten ja muiden julkista palvelua tuottavien toimijoiden vuorovaikutteisen tietopalvelutyön kentästä puheenvuorossaan ”Tietopalvelun kasvava merkitys avoimen demokratian kannalta”. Esitys oli osa Tietopalvelun tulevaisuus -koulutuspäivää, joka järjestettiin 10.10.2023 Pasilan kirjastossa, Helsingissä.

Koulutuksen järjestivät yhteistyössä: Lahden ja Porvoon AKE-kirjastot ja Helmet-kirjastojen SEDU-koulutustyöryhmä.

Video on tuotu Kirjastokaistalle Lahden AKE:n YouTube-kanavalta.

Tietopalvelun tulevaisuus -koulutuspäivän kaikki tallenteet
Lahden AKE:n YouTube-kanava